RaketVækst 2025 Oktober

RaketVækst er et vækstorienteret udviklingsforløb. Vækst i en forstand, så det giver mening i din virksomhed ud fra dine behov og ønsker.

Vækst i denne sammenhæng er sund planlagt udvikling af din virksomhed. Det handler om målrettet arbejde med udviklingsmuligheder, der kan styrke din forretning og i sidste ende give flere penge på bundlinjen. Under hele forløbet arbejder du strategisk med din virksomhed.

Vi tager fat i alle de relevante udviklingsområder i din virksomhed, og vi arbejder i dybden med de områder, hvor der særligt er noget at hente for dig.

”Det har været meget givtigt at deltage i RaketVækst for vores virksomhed. Vi fik mulighed for at komme helt op i helikopteren og se vores virksomhed fra en anden vinkel. Efter deltagelsen har vi kunne arbejde mere målrettet med at vækste vores virksomhed. En klar anbefaling herfra for at deltage i forløbet.”
- Jesper Thorslund, Aktiv Finans
Deltager på RaketVækst 2024

 

"RaketVækst har virkelig været en øjenåbner for mig og min virksomhed. Forløbet gav mig en klar retning og nye værktøjer til at vækste og optimere forretningen. Jeg fik mulighed for at se på min virksomhed med friske øjne og spotte nye muligheder. Resultatet har været en mere fokuseret vækststrategi, og en mærkbar forskel i min hverdag. Jeg kan varmt anbefale RaketVækst til andre, der ønsker at tage deres virksomhed til next level." 

-Mohamad Salale, SALALE JERN & METAL
Deltog i forløbet den 22.-24. maj 2024

 

 

D E T   A R B E J D E R   D U   M E D :
For at få udbytte af RaketVækst skal du kunne nikke genkendende til udfordringer med et eller flere af de punkter, som vi arbejder med under forløbet. Vi arbejder bl.a. med:

  • Omsætning, likviditet og bundlinje
  • Forretningsudvikling
  • Kundeportefølje og marked
  • Markedsføring og salg
  • Medarbejdere og organisationen
  • Rådgivere, sparringspartnere, bestyrelse
  • Konkurrenter og leverandører og deres priser
  • Administration, lagerstyring, IT og økonomistyring mv.
  • Mål på både kort og længere sigt
  • Strategi og konkrete handlingsplaner

Derudover er der mulighed for at tage fat i hvilket som helst
emne, der giver mening for dig og din virksomhed.

 

P L E N U M / I N D I V I D U E L T :

Arbejdet foregår dels i plenum og dels via individuelle sessioner, hvor der er mulighed for sammen med kursets konsulenter, at gå i dybden med netop de emner, som du i din virksomhed arbejder mest med eller har udfordringer/muligheder indenfor.

 

D E T   F Å R   D U   M E D   H J E M   F R A   R A K E T V Æ K S T :

Efter endt kursusforløb kan du forvente at få følgende udbytte af RaketVækst med dig hjem:

  • Du får fastlagt de vigtigste områder, der skal arbejdes på i din virksomhed
  • Nedskrevne mål, der skal nås inden for de valgte områder
  • En konkret nedskrevet strategi og handlingsplan for at nå målene
  • Sparring og input til din virksomhed, dig selv og din ledelse
  • Inspiration og det ”spark i røven”, som vi alle kan bruge en gang imellem
  • Opfølgningsmøde for holdet efter 1 måned og 3 måneder
  • Mulighed for yderligere individuel sparring med konsulenterne

 

Praktisk: 
01.-03. oktober
Fra onsdag kl. 08.30 til fredag kl. 15.30 og der vil være undervisning/opgaver om aftenen
Forløbet er med overnatning og fuld forplejning

Tidspunkt

01/10/2025
1/10/2025 kl. 08.30 - 3/10/2025 kl. 15.30
08:30-

Sted

Vilcon Hotel & Konferencegaard
Lorupvej 44
4200 Slagelse

Tilmelding

1. september 2025

Tilmelding til kurset:

Er bindende, og du kan ikke få refunderet din deltagerbetaling. Bliver du forhindret i at deltage fx ved sygdom kan du give din betalte kursusplads videre til en anden person fra din organisation uden yderligere omkostninger. Når du har modtaget vores bekræftelse på din deltagelse, har du 1 uges fortrydelse, dog ikke hvis der er mindre end 4 uger til kurset.

Pris

Pris pr. person kr. 6.750,- ekskl. moms. Prisen inkluderer undervisning, overnatning, forplejning og opfølgningsmøder.

Andet

Holbæk Erhvervsforum, og Slagelse Erhverv afvikler sammen med Erhvervshus Sjælland seminaret 01.-03. oktober 2025.

Programmet løber fra kl. 8.30 onsdag til fredag eftermiddag kl. ca. 15.30 – vi slutter sent både onsdag og torsdag.
Kurset er inkl. overnatning og fuld forplejning (husk at oplyse om eventuelle madallergier m.m.)

 

Kontakt:

Jens Lerager, Holbæk Erhvervsforum
tlf. 30 73 77 31 / mail: jens@heforum.dk

Lisbeth Eichen, Slagelse Erhverv
tlf. 40 64 73 40 / mail: lisbeich@slagelse.dk

 

Tilmeld

Tilmelding

Med din tilmelding giver du samtykke til at dine tilmeldingsdata gemmes og anvendes til deltagerliste m.m., der kan deles med andre deltagere og Erhvervshus Sjælland i et fælles CRM-system.
0,00 kr.

Pris ex. moms: 6.750 DKK

Når du trykker "Tilmeld" ledes du automatisk videre til betalingssiden.

OBS: Din tilmelding er først gældende, når betalingen er foretaget.

Efter betaling dannes internt en PDF med betalingsinformationer (oplysning om moms) der kan bruges til regnskab.
Skriv til os på maria@heforum.dk - så kan vi eftersende faktura.

Pris ex. moms: 6.750 DKK

Når du trykker "Tilmeld" ledes du automatisk videre til betalingssiden.

OBS: Din tilmelding er først gældende, når betalingen er foretaget.

Efter betaling dannes internt en PDF med betalingsinformationer (oplysning om moms) der kan bruges til regnskab.
Skriv til os på maria@heforum.dk - så kan vi eftersende faktura.

Det siger vores medlemmer

Meget tilfredse!

Vi fik nogle gode bud på lokale rådgivere fra Erhvervsforum, da vi havde brug for sparring i en bygge-/godkendelsessag. Vi valgte en af rådgiverne og han ved lige, hvordan vi skal gribe det an.  Så vi er meget tilfredse med henvisningerne
Bettina Bresnov
Bromølle Kro

Udbudsservice

”Jeg har længe været koblet på Erhvervsforums udbudsservice – blot for at følge lidt med i rådgivermarkedet – men pludselig sendte Niels mig et udbud, der var spot on på mine ydelser"
Kenneth Ziersen
Energi Made Right ApS

Godt samarbejde!

”I gør det rigtig godt, og det er en fornøjelse at arbejde sammen med jer.”
Lene Kildegaard
Partner, godkendt revisor Revisorgården

Gode initiativer og altid positive

"Jeg har været medlem siden 2015 og altid mødt gode initiativer og positiv vilje blandt Erhvervsforums medarbejdere til at gøre en forskel for os i B&A (for at fremme samarbejdet mellem virksomhederne og skabe gode kontakter til Holbæk Kommune) Jeg kan kun anbefale andre at være med i netværket."
John Madsen
Odsherred Maleren

I skubber på!

"Hvor er det bare en fornøjelse og ekstremt værdifuldt at deltage i jeres arrangementer. Hvor må det også være givende for jer, at være med til at skubbe gang i erhvervslivet og hjælpe iværksættere i gang!"
Rikke Rye
Krarup & Rye

Et værdiskabende medlemskab

MerkurNord har siden vores etablering i 2015 været stolte og aktive medlemmer af Holbæk Erhvervforum. Vi har fundet netværket, rådgivningen og særligt arrangementerne meget værdifulde igennem årene, og jeg vil helt klart anbefale enhver virksomhed - uanset størrelse - et medlemskab!
Daniel Hassing
CEO & Partner, MerkurNord

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag løbende nyheder og informationer fra Holbæk Erhvervsforum.
© 2025 Holbæk Erhvervsforum | Hjemmeside af MerkurNord
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram