Udskrivelse af konkurrence

Udskrivelse af konkurrence – statuetter til iværksætterprisen og erhvervsprisen, som uddeles af JCI, Holbæk – Rotary, Holbæk – Sjællandske Medier og Holbæk Erhvervsforum Priskomiteen ønsker at præmiere vinderne af iværksætterprisen og erhvervsprisen med en statuette i stedet for tidligere forskellige gaver i form af kunst o.lign.
27.01.2020

Komiteen er enige om, at slippe kreativiteten fri indenfor følgende rammer:

Statuetterne skal være unikke for os indenfor Holbæk kommunes grænser – symbolikken skal udvise noget med erhvervsliv, iværksætteri, innovation, vækst og udvikling og naturligvis gerne noget med at vinde og blive nummer ét. Materialevalget er frit, men statuetterne skal kunne reproduceres under hensyntagen til økonomien – og modtagerne skal med stolthed have lyst til at synliggøre statuetten i sin virksomhed. Statuetterne til de to priser kan være forskellige – men også gerne ens med forskellig størrelse.

Forslag - og gerne med illustration - skal indsendes til lena@heforum.dk mærket ”statuette”, senest den 10. juni 2020 kl. 12.00. Priskomiteen, som udpeger vinderen, vil offentliggøre denne i uge 26 i 2020. Præmien vil være en middag for 2 på restaurant SURI til en værdi af kr. 4.000.

27.01.2020