Sådan vinder du kampen om de bedste medarbejdere

Sådan vinder du kampen om de bedste medarbejdere!

På workshoppen får du ny viden og inputs til, hvordan du opbygger et employer-brand, der gør din virksomhed interessant for kandidater samtidig med, at du styrker virksomhedens vækstmuligheder, produktivitet og omdømme.

Hvorfor deltage?

I en tid med skarp konkurrence om de bedste medarbjedere, bliver man nødt til at gøre sin virksomhed interessant og attraktiv for både eksisterende og nye medarbejdere. Her kan employer-branding og strategisk tilgang til rekruttering gøre en afgørende forskel - på kort og lang sigt.

På kurset får du indsigt i, hvordan du gennem kommunikation kan:

  • Tiltrække kandidater, som passer til din virksomhed, f.eks. de unge eller medarbejdere med erfaring.
  •  Øge engagementet og styrke loyaliteten hos eksisterende medarbejdere.
  •  Styrke virksomhedens kultur og skabe en klar identitet.
  •  Øge produktiviteten gennem motiverende og tilfredse medarbejdere.
  •  Reducere rekrutteringsomkostningerne med interne ambassadører.
  •  Bruge virksomhedens kommunikation proaktivt og bruge AI som inspirationsredskab.
  •  Forbedre dit image overfor potentielle kandidater blandt andet gennem LinkedIn.

 

Om Kurset

Selve kurset vil være en blanding af oplæg og workshop-øvelser, hvor du kommer til at arbejde med din egen virksomheds strategi og kommunikation for rekruttering og fastholdelse. Kurset sætter fokus på, hvad du som leder eller HR-ansvarlig kan gøre, og hvordan du kan bruge kommunikation aktivt til at styrke din virksomheds image, omdømme og tiltrækningskra.

Tidspunkt

16/09/2025
08:00-12:00

Sted

BOXEN Holbæk

Østre Havnevej 11

4300 Holbæk

Tilmelding

Senest 2. september 2025

Pris

Gratis, Tilmelding er dog nødvendigt

Andet

OBS

Begrænset antal pladser - For virksomheder med min. 3 ansatte

Tilmeld

Tilmelding

Med din tilmelding giver du samtykke til at dine tilmeldingsdata gemmes og anvendes til deltagerliste m.m., der kan deles med andre deltagere og Erhvervshus Sjælland i et fælles CRM-system.
0,00 kr.

Det siger vores medlemmer

Meget tilfredse!

Vi fik nogle gode bud på lokale rådgivere fra Erhvervsforum, da vi havde brug for sparring i en bygge-/godkendelsessag. Vi valgte en af rådgiverne og han ved lige, hvordan vi skal gribe det an.  Så vi er meget tilfredse med henvisningerne
Bettina Bresnov
Bromølle Kro

Udbudsservice

”Jeg har længe været koblet på Erhvervsforums udbudsservice – blot for at følge lidt med i rådgivermarkedet – men pludselig sendte Niels mig et udbud, der var spot on på mine ydelser"
Kenneth Ziersen
Energi Made Right ApS

Godt samarbejde!

”I gør det rigtig godt, og det er en fornøjelse at arbejde sammen med jer.”
Lene Kildegaard
Partner, godkendt revisor Revisorgården

Gode initiativer og altid positive

"Jeg har været medlem siden 2015 og altid mødt gode initiativer og positiv vilje blandt Erhvervsforums medarbejdere til at gøre en forskel for os i B&A (for at fremme samarbejdet mellem virksomhederne og skabe gode kontakter til Holbæk Kommune) Jeg kan kun anbefale andre at være med i netværket."
John Madsen
Odsherred Maleren

I skubber på!

"Hvor er det bare en fornøjelse og ekstremt værdifuldt at deltage i jeres arrangementer. Hvor må det også være givende for jer, at være med til at skubbe gang i erhvervslivet og hjælpe iværksættere i gang!"
Rikke Rye
Krarup & Rye

Et værdiskabende medlemskab

MerkurNord har siden vores etablering i 2015 været stolte og aktive medlemmer af Holbæk Erhvervforum. Vi har fundet netværket, rådgivningen og særligt arrangementerne meget værdifulde igennem årene, og jeg vil helt klart anbefale enhver virksomhed - uanset størrelse - et medlemskab!
Daniel Hassing
CEO & Partner, MerkurNord

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag løbende nyheder og informationer fra Holbæk Erhvervsforum.
© 2025 Holbæk Erhvervsforum | Hjemmeside af MerkurNord
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram