Spring til indhold

Den Gode Byggeansøgning - dialogmøde med intro til BR18

Invitation til alle B&A-relaterede virksomheder udførende såvel som rådgivere i Holbæk Kommune: Holbæk Erhvervsforum, Dansk byggeri og Holbæk Kommune sætter fokus på den gode byggeansøgning
26.02.2019

Holbæk Erhvervsforum, Dansk Byggeri og Holbæk Kommunes byggesagsteam inviterer til en eftermiddag, hvor du som rådgiver eller udførende B&A-virksomhed kan blive klædt på til at indsende den gode byggeansøgning.

Eftermiddagen vil byde på oplæg og praktiske cases med afsæt i BR18, hvor du vil blive klædt på til at kunne indplacere byggeriet i anvendelseskategori, risiko-, brand-, konsekvens- og konstruktionsklasse.

Slutteligt vil vi besøge Byg & Miljø og sammen gennemgå ansøgningsmodulet, og hvilke felter der skal udfyldes og afkrydses.

Vi håber vi sammen kan få en god konstruktiv og udbytterig eftermiddag, hvor vi igennem nysgerrighed og gode erfaringer gerne skulle blive kloge sammen og finde en god model for en god byggeansøgningsproces i Holbæk Kommune.

BEMÆRK: Programmet vil blive gennemført i workshopformat og derfor er der deltagerbegrænsning på maks. 3 deltagere fra en virksomhed.

og maksimalt 25 deltagere i alt. Som vanligt gælder "Først til mølle..."

 

Spørgsmål og problemstillinger må meget gerne sendes i forvejen til Rasmus Uhrbrand Damkjær: radoh@holb.dk

 

Husk efter din tilmelding også at indskrive arrangementet i din kalender og brug dagen til at møde andre rådgivere og udførende håndværkere samt kommunens byggesagsbehandlere

Tilmelding til Den Gode Byggeansøgning - dialogmøde med intro til BR18

Venligst kun 1 tilmeld af gangen


Feedback

Sidst opdateret

08.01.2019

Ansvarlig redaktør

Lena Green

Praktiske informationer

Tid:
Tirsdag den 26. februar 2019
kl. 13.00-17.00 

Sted:
PS Videnscenter,

Højvang 5, 4300 Holbæk

Tilmelding:
Nødvendig og kan ske via tilmeldingsformularen nederst

eller

telefon 59 44 42 68
e-mail: heforum@heforum.dk

senest 10. februar kl. 12.00

Bemærk at du med din tilmelding giver samtykke til at dine tilmeldingsdata gemmes og anvendes til deltagerlister mm. der kan deles med andre deltagere og Væksthus Sjælland i et fælles CRM-system.

Pris:
Gratis

Ved udeblivelse uden afbud opkræves et no-show-fee på 200,- + moms.