Generalforsamling 2017, foredrag og buffet

I forlængelse af generalforsamlingen inviterer Holbæk Erhvervsforum til foredrag med TV-journalisten og forfatter Peter Olesen, der lige nu er aktuel med bogen ”Det bedste ved Holbæk”. Efter foredraget og debatten tilbyder Holbæk Erhvervsforum medlemsvirksomheder og deres medarbejdere - Buffet inkl. drikkevarer til en pris af kr. 250,00 pr. deltager. Deltagelse i generalforsamlingen og foredrag er gratis.
28.03.2017

Kom i hyggeligt selskab med forfatteren og journalisten Peter Olesen og hans levende storytelling.
Peter Olesen er uddannet journalist på Fyns Tidende og har siden været ansat ved Danmarks Radio (TVA) fra 1976-1990. Herefter var han forlagsredaktør fra 1990-1991 og siden har han arbejdet som freelance med bygningskultur og sorg og savn samt livsglæde og høflighed som speciale.

Derudover er Peter Olesen forfatter til en lang række bøger. Her kan nævnes flere titler om bygningskultur, haver, København samt gader og stræder, foruden sine bøger om høflighed, venskab og livsglæde. Peter Olesen anmelder på opfordring danske byer, og skriver fast arkitekturklummer og refleksioner om relevante samfundsanliggender i Kristeligt Dagblad. I 2013 modtog Peter Olesen Gyldendals faglitterære pris, og har derudover flere priser bag sig.

kun for medlemmer og kun et navn pr. tilmelding
- efter generalforsamlingen kl. ca. 16.00
pris pr. deltager for medlemmer og ansatte kr. 250,-

29.03.2017

Praktiske informationer

Tid:

Tirsdag den 28. marts 2017

Kl. 15.00 Generalforsamling

Kl. 16.30 Foredrag og debat (ca. tidspunkt)

Kl. 18.00 Buffet

Sted:

Hotel Strandparken, Kalundborgvej 58, Holbæk

Tilmelding:

Af hensyn til det praktiske er tilmelding nødvendig - se tilmeldingsformularen nederst.

Senest fredag den 22. marts 2017.